HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه: آموزش کامل نصب | انتقال پول و.

اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه: آموزش کامل نصب | انتقال پول و.

در این مقاله آموزش کامل اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه ، از نصب و افزودن حساب تا انتقال پول و اکسچنج و معرفی تمامی بخش های اپلیکیشن و همینطور نحوه کار کردن از ایران را آموزش داده ایم
مجموع بازدید : 89 زمان مطالعه : 6 دقیقه و 34 ثانیه

در این مطلب ما قصد داریم تا کار با بهترین اپلیکیشن بانکی ترکیه یعنی اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه  رو به هموطنان عزیزمون آموزش بدیم ، زراعت بانک علاوه بر اینکه یکی از بهترین بانک های کشور ترکیه ، یکی از محدود بانک هایی که برای ایرانیان هم حساب باز میکنه ، و افرادی که به روش های مختلف به ترکیه مهاجرت کردند اعم از "مهاجرت به روش خرید ملک در ترکیه " یا ... میتونن از این آموزش جامع استفاده کنند.

آموزش کار با اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه 

اپلیکیشن زراعت بانک

 

نحوه استفاده از اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه در ایران

قبل از اینکه نحوه کار کردن با اپلیکیشن زراعت بانک را به شما توضیح بدهیم لازم از است بدانید که برای فعال کردن اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه و استفاده کردن از آن باید ابتدا آن را در کشور ترکیه فعال نمایید. برای افتتاح حساب با همکاران ما تماس بگیرید.

 

افتتاح حساب زراعت بانک در اپلیکیشن زراعت بانک

این رو در نظر داشته باشید که برای شروع کار با اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه باید چند اقدام رو انجام بدید

1-    مراجعه به بانک و افتتاح حساب زراعت بانک

2-    دریافت رمز اینترنتی از طریق شعبه

3-    نصب اپلیکیشن زراعت بانک از طریق گوگل پلی ( اندروید ) و اپل استور ( آیفون )

 

نصب اپلیکیشن زراعت بانک

وقتی مراحل فوق رو انجام داد ، و اپلیکیشن زراعت بانک  رو نصب کردید ، اپ رو باز میکنید در ابتدا اپلیکیشن به زبان ترکی هستش که به شما یاد میدیم برای راحتی کار اون رو به انگلیسی تبدیل کنید .

 

تغییر زبان اپلیکیشن زراعت بانک

برای انگلیسی کردن اپلیکیشن زراعت بانک  کافیه سه نقطه بالای صفحه رو بزنید و روی گزینه EN کلیک کنید تا برنامه شما به زبان انگلیسی تغییر پیدا کند.

 

ورود به اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه

کار با اپلیکیشن زراعت بانک

 

حالا میتونید کلی کارهای بانکی رو از طریق این اپلیکیشن زراعت بانک انجام بدید ولی قبلش باید وارد حساب بانکی خودتون بشید یا به اصطلاح  حساب خودتون رو توش بالا بیارید.پس روی گزینه LOGIN کلیک کنید.

افتتاح حساب با اپلیکیشن زراعت بانک

 

              در این قسمت یا باید با شماره حساب و یا شماره کیملیک خودتون وارد بشید. در بخش پسورد هم که از بانک دریافت کردید رو وارد میکنید ( پیشنهاد میکنم وقتی رمز رو از بانک گرفتید در ATM  رمز رو عوض کنید) سپس روی گزینه NEXT  کلیک کنید

 

انتقال پول با اپلیکیشن زراعت بانک

 

در این قسمت یک پیامک حاوی کد فعالسازی به گوشی موبایلتون میاد که اون کد رو باید در این بخش وارد کنید و LOGIN  رو بزنید.

 

آموزش اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه

در این قسمت که صفحه اصلی اپلیکیشن زراعت بانک هستش در قسمت ASSETS  یا همان دارایی ها در بخش 1 : شما پول هایی که در حساب خودتون بصورت لیر ، دلار ویا یورو رو دارید نشون میده و مجموع اونها در بخش شماره 2 قابل مشاهده هستش . و در بخش شماره 3 شما میتونید واحد پولی خودتون رو انتخاب کنید و در بخش های زیرش مقدار پولی رو خرج کردید و یا دریافت کردید رو ملاحظه کنید.

 

 

 

 

اطلاعات حساب لیر و ارزی در اپلیکیشن زراعت بانک

کار با اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه از ایران

  از قسمت پایین روی سه خط  همبرگری که بخش منو هستش رو میزنید ، در این بخش شما تقریبا تمامی فعالیت هایی که لازم هستش در این برنامه انجام بدید رو داره ، که مهمترین هارو ما در این مقاله به شما معرفی می کنیم . در این قسمت وارد my account  بشید.

امکانات اپلیکیشن زراعت بانک

 

وقتی وارد بخش my accounts  شدید شامل واردی که در تصویر بالا میبیند مهمترین اونها رو بهتون توضیح میدم

All my accounts  : در این قسمت تمامی حساب هایی که به شما هستش رو میتونید ببینید .

Open new account : در این قسمت شما میتونید یک حساب جدید بدون مراجعه به بانک ایجاد کنید و این حساب میتونه بر اساس لیر ، دلار و یا یورو باشه .

 

انتقال پول از طریق اپلیکشین زراعت بانک

 

 

انتقال پول از طریق اپلیکیشن زراعت بانک

 

برگردید به صغحه اصلی سایت و از سه خط همبرگری پایین صفحه کلیک کنید و روی گزینه money transfers  که یکی از مهمترین بخش های اپلیکیشن زراعت بانک هستش رو بهتون میخوام توضیح بدم . شما از طریق این بخش میتونید پول رو به حساب خودتون یا دیگران انتقال بدید.

 

 امکانات اپلیکیشن زراعت بانک

 

             وقتی وارد بخش money transfers  شدید این صفحه رو میبینید که هر گزینه رو به شما توضیح میدم که چه کاربردی براتون میتونه داشته باشه .

Transfer between my account : شما میتونید پول رو از حساب های مختلف خودتون جابجا کنید

Transfer to other account : در این بخش شما میتونید پول رو به حساب دیگران بریزید که تقریبا پر کاربردترین بخش این اپلیکیشن هستش .

Last 20 transfer : میتونید 20 تراکنش آخر حساب خودتون رو ببینید.

Western union :انتقال پول به حساب فرد دیگر بدون داشتن شماره حساب فرد گیرنده در یک کشور دیگه که یکی از شبکه های بزرگ انتقال پول هستند

 

 

اپلیکیشن زراعت بانک

 

 

وقتی شما برای انتقال پول به حساب فرد دیگر روی گزینه transfer to other account کلیک کردید با تصویر فوق روبرو میشید که از شما کد IBAN که شبیه شماره شبا خودمون هستش رو میخواد. و در قسمت پایین اسم و فامیل دریافت کننده پول رو مینویسید و روی NEXT  کلیک میکنید. در مرحله بعد از شما مبلغ رو میخواد و بعدشم تایید CONFIRM  میکنید و یه رسید به شما میده و تمام .

اکسچنج پول از اپلیکیشن زراعت بانک

 

                 اما وقتی میخواید پول رو به حساب فرد دیگه ای در هر کجای دنیا واریز کنید ولی شماره حسابی ازش ندارید ، اپلیکیشن زراعت بانک یکی از بهترین برنامه ها برای اینکار هستش ، البته ایرانیان زیاد دل خوش به این قضیه نکنن ، چون ایران متاسفانه تحریم هستش و امکان ارسال پول به حساب های ریالی داخل ایران ممکن نیست ، شما در قسمت money transfer  که روی گزینه western union  کلیک میکنید از شما نام و نام خانوادگی فرد گیرنده پول رو میگیره، و کشور مقصد که اون فرد درش حساب داره یا زندگی میکنه و وارد میکنید ، سپس روی next  کلیک میکنید باید دقت کنید که اسم فرد رو بصورت کامل وارد کنید تا مشکلی در انتقال پیش نیاد ، حالا یه کد به شما میده که این کد بین شما و فرد گیرنده پول مشترک هستش و اون شخص با مراجعه به بانک و یا یکی از شعب Western union  و همراه داشتن کارت شناسایی و اون کد میتونه پول رو دریافت کنه.

 

اکسچنج خرید فروش ارز لیر به دلار یا یورو و برعکس

 اکسچنج خرید فروش ارز لیر به دلار با اپلیکیشن زراعت بانک

 

              یکی دیگه از امکانات عالی زراعت بانک اکسچنج کردن پول هستش که شما میتونید اون رو به ارز های مختلف تبدیل کنید برای اینکار وارد بخش exchange and gold  بشید .

اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه با امکات بین المللی

 

              در این قسمت برای مثلا فروش لیر و خرید دلار یا یورو و یا بر عکس روی گزینه foreign exchange transactions بشید .

خرید و فروش دلار در اپلیکیشن زراعت بانک

 

در این قسمت انتخاب میکنید که میخواید لیر رو بفروشید و بجاش دلار یا یورو بخرید و یا در گزینه پایین میخواید یورو و دلار رو بفروشید و بجاش لیر بخرید ، گزینه آخر هم برای خرید ارزهای دیگه است .

در این آموزش ما مثلا میگیم که لیر رو میخوایم بفروشیم و بجاش دلار بخریم .

 مشاهده حساب های بانکی در اپلیکیشن زراعت بانک

 

              در این قسمت حساب های مختلف شمار  رو نشون میده که اگر چند حساب دارید اون حسابی که قصد دارید باهاش دلار بخرید رو انتخاب میکنید.

خرید دلار از اپلیکیشن زراعت بانک

 

             در این قسمت اگر گزینه TL Amount  روشن باشه یعنی شما مقدار لیر که میخواید باهاش دلار بخرید رو وارد میکنید و معادلش هر مقداری دلار بشه رو بهتون میده و اگر گزینه Amount of foreign Currency  روشن باشه شما مقدار دلاری که میخواید خرید بکنید رو وارد میکنید و معادلش هر چقدر لیر باشه از حساب شما کسر میکنه .

یکی از ویژگی های مهم این اپلیکیشن برای خرید ارز کم بودن کمسیون چنج کردن پول هستش .

 

 اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه پرداخت قبوض با اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه

دانلود اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه 

دانلود اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه ایفون ios       دانلود اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه اندروید

ردی که در این مقاله دیدید بخش های مهم و پر کاربرد اپلیکیشن زراعت بانک هستش ، البته شما میتونید آموزش پرداخت قبوض آب ، برق، گاز و... رو از هم این لینک ملاحظه کنید . ما مقالات زیادی را برای ایرانیانی که در ترکیه زندگی میکنند و یا قصد مهاجرت به ترکیه دارند رو قرار دادیم، همینطور برای افرادی که قصد مهاجرت و اخذ ویزای ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه را دارند مشاوره رایگان فراهم کردیم که میتونید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خودتون رو در بخش کامنت بنویسید.